Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

33e reisdag

Gisterenavond samen met Els en Thijs wezen eten en daarna zijn we heerlijk naar bed gegaan, 22.00 uur lagen we erin en ik heb tot vanmorgen 07.45 uur heerlijk geslapen. Thijs melden dat hij een tijd wakker had gelegen vanwege herrie op straat maar ik heb niets meer gehoord super geslapen.

Na het ochtend ritueel hebben we samen ontbijt gemaakt gebakken eieren met ham en jam.

Na het ontbijt de stad in om als bezienswaardigheden te bewonderen, eerst naar de kathedraal zeer interessant doordat ze hier ook een audio guide in het Hollands hebben, daarna door de stad naar alle andere mooie punten. De temperatuur ging flink omhoog naar 30 gr.

Om 13.30 uur zijn op een terras verdaagd en hebben daar een heerlijk menu de dia genuttigd met een wijntje. Daarna hebben we nog een paar boodschappen gedaan want vanavond maken we zelf wat te eten in de hostel. Thijs heeft de spirelli gekookt Els heeft de ingrediënten schoon gemaakt en ik heb een fruitsalade gemaakt.

Gisteren heb ik met de wandelaar uit Noordwijk gesproken en vanmorgen liepen we bij de kathedraal langs het terras en daar zat Pim de jongen waar ik gisteren mee gesproken had. Hij zat een koffie te drinken en ging dan inchecken in een hostel, even met hem gesproken te hebben ging hij direct ook naar de hostel waar wij ook zijn. Vanavond eten we met z’n viertjes om 19.00 uur want daarna gaan we voetbal kijken Spanje - Iran dit doen we buiten op het terras.

Morgen gaan we weer op de fiets dan rijden we tot aan de voet van onze volgende beklimming, naar Cruz de Ferro dit is wel weer een volgende mijlpaal met een hoogte van 1500 m.

Vandaag een heerlijke dag gehad in een heel mooi en fijn Leon met een heerlijke Hostel.

Allemaal de groeten en een fijne avond gewenst.

Tant. Riet

Hallo Jacob willem. Gezellig zo,n dagje ertussen door. En nu morgen weer klimmen. Hoop dat het weer lukt. Zo als het jou gaat. Prachtig. Dat wordt nog een record. NaarSantiago toekijken blijf je volgen slaap lekker vannacht entot morgen. Gr tante Riet

Nelly de Voogd

Jeetje Jacob Willem. Dat hostel lijkt wel een hotel. Wat ziet dat er op de foto's goed uit. Wat heerlijk zo'n luie dag tussendoor. Zeker als je je niet hoeft te vervelen. Vanmorgen was Mariëtte bij ons om haar fietstassen op te halen. Heerlijk bij zitten praten en elkaar een beetje beter leren kennen. Op deze manier blijven we wel betrokken bij jouw fietstocht. Ik wens je voor vanavond een fijne ontspannen avond en voor vannacht minstens zo'n heerlijke nachtrust. Voor morgen een hele fijne tocht. Geniet er van want de dag daarop mag je weer naar boven. Morgen start je meissie ook richting haar lief. Lieve groet. ?

Martha

Hoi Jacob Willem wat een heerlijke verhalen fijn dat je het zo leuk heb met elkaar maar nu komt het eind toch al een beetje in zicht wij wensen jou nog veel plezier met je tocht sterkte morgen met de beklimming maak er nog een leuke avond van met de voetbal en een goeie reis.

Cees

Dat is toch heerlijk zo ontspannen dag tussen door lekker genieten morgen er weer tegenaan suc6

Geert ter Beek

Zeker wel super zo.n daag je tussendoor heb je wel nodig ook als ik lees wat je morgen nog moet doen. Wel een super hostel waar je nu zit. Nou veel plezier vanavond met de voetbal zal wel een uitgemaakte zaak zijn met de Spanjolen al hoewel er al meer hele rare uitslagen zijn. Nou goede nachtrust en sterkte voor de klim van morgen.

Cor N.

Heerlijk zo"n dagje vrij geniet ervan (ben ik van overtuigt)

Tante Corrie en Ome Henk

HaJacob Willem ,wat heb je een lekkere nachtrust gehad en een ontspannen dag .fijn voor je ,en zo met elkaar eten ook leuk , het ngrote avontuur loopt bijna al naar het einde hè .wat gaat het wonderwel goed .wij wensen jou een fijne avond en weer zo.n lekkere nachtrust ,kijk wederuitvoer naar je verhaal van morgen .lieve groeten van ons hè ??

Gerla

Heerlijk zo,n rustig dagje... en gezellig met Els en Thijs .
Morgen er weer tegen aan.. hoop dat het niet al te warm word...veel sucses met de klim.?

Marjo

Dat hostel heb je goed uitgekozen! Ziet er heel mooi uit. Succes morgen met de klim!

Riny

Hoi Jacob. Wat een leuke verslagen elke dag weer. En wat een prachtige accommodatie in Leon om even tot rust te komen. Chic hoor. En de tekening van de schooljongen uit Leon, ook zo´n aardig gebaar. Je eindbestemming komt nu al aardig in zicht. Veel succes vandaag!!!!!

piet en ria rietveld

wat een mooi hostel was dat en een mooie kathendraal heel veel succes bij de klim en luister naar je lichaam maar dat doe je al volgens ons
groeten van ons

Atie van der Zwan

Wat een leuke reisverslagen, en een indrukwekkende ontmoetingen!

Jacques

Gespierde spijker! Je hemdje en koersbroek beginnen te lubberen?

Bea

Vandaag onze eerste reiswagen en om 18.00 aangekomen bij het hotel in Chartres. We naderemet rasse kilometers steeds dichter bij onze peregrino?‍♂️