Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Maassluis - Tull aan het Waal 90 km

De aanleiding dat ik deze trip ging maken was natuurlijk in eerste instantie om het materiaal wat ik van lieverlee had aan geschaft voor de reis naar Santiago om dit uit te proberen en te kijken hoe het is om met volle bepakking te fietsen. Er was ook nog een 2e aanleiding die er voor zorgde welke richting ik zou gaan fietsen en dat was dat Marian een schilder workshop van 5 dagen in Zutphen ging doen. Zo heb ik mijn route uitgestippeld met de wetenschap dat ik zondag middag in Zutphen wilden zijn. De workshop zou 's middags om 17.00 uur teneinde zijn. Zo konden wij 's avonds gezellig met elkaar dineren en nog een nacht samen in Zutphen verblijven om dan maandag ieder zijn weg te gaan naar huis zij met de trein en ik met de fiets. Woensdag morgen 09.00 uur vertrokken met schitterend weer, als eerste langs de nieuwe waterweg richting Rotterdam vandaar langs de Lek richting Schoonhoven hier even lekker een kop koffie gedronken en weer verder naar natuurcamping Fort WKU te Tull aan't Waal www.fortwku.nl . Hier heb ik eerst de tent opgezet en daarna een heerlijke douche genomen en 's avonds naar het naburige dorp Schalkwijk gefietst om te eten www.jonkheer-deram.nl




.  

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!