Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Tull aan het Waal - Elst 82 Km

Na een eerste test in het tentje geslapen te hebben ben ik niet ontevreden hoe dat gegaan is redelijk goed geslapen. Daar ik geen eten bij me hebt, onderweg naar een mogelijkheid voor een ontbijt na eerst de lek over gestoken te zijn kwam ik in Culemborg en hebt bij de Hema mijn ontbijt genomen. Daarna weer heerlijk door gefietst tot in de Betuwe daar hingen de peren zo mooi aan de bomen hebt daar wat foto's genomen en ook nog een paar op de timer zodat ik er zelf ook opstaat. Terwijl ik daar mee bezig was kwam de boer aan op de Tractor om de boomgaard te sproeien maar hij stopte en zetten ze motor uit want hij wilde eerst eens pols hoogte nemen waar ik vandaan kwam en wat de bestemming wel was, dit werd een heel leuk gesprek over het fietsen maar ook over zijn peren en hij was blij want er was een super goede productie dit jaar. Vandaag is mijn doel om in de omgeving van Elst te komen omdat ik morgen ochtend een bezoek wilde brengen aan de fietsvakantie winkel in Elst, daar wilde ik de nog mankerende zaken kopen zoals een kooktoestel - lange broek - sandalen enz.. Heb gezocht naar een kleine camping maar kon die daar niet vinden dus besloot ik om een B&B voor vrienden op de fiets te proberen, na mijn eerste belletje was het direct raak. Bij aankomst bij de B&B werd ik uiterste hartelijk ontvangen eerst de fiets achterom in de schuur gezet en toen naar mijn kamer, de gastvrouw bracht mij koffie en een heerlijk tosti daarna heerlijk onder de douche. 's Avonds gegeten in een restaurant wat mijn gastvrouw had gereserveerd en dat was heel goed en ook daar de bediening was vriendelijk. Om 22.00 uur onder de wol heerlijk slapen welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!