Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Elst - Vorden 73 Km

Na een goed ontbijt en een gezellig gesprek met de gastvrouw ben ik om 09.00 uur vertrokken naar de fietsvakantie winkel www.fietsvakantiewinkel.nl . Ben hier hartelijk ontvangen en geholpen om alles zo goed mogelijk te bepalen wat ik nog zou kopen, na een paar uur daar geweest te zijn weer onderweg.

Het idee was om langs de IJssel richting Zutphen te gaan maar aangezien ik 2 dagen te vroeg in Zutphen zou aankomen ben ik verder richting het oosten gereden om uiteindelijk 's middags op de natuur Camping Daske aan te komen www.daske.nl . Dit is een kleine natuurcamping waar ongeveer 10 tentjes kunnen staan op het moment dat ik daar aankwam waren er ook nog 2 dames die ook hier wilden overnachten, hiermee heb ik leuke gesprekken gehad en van lieverlee kwam de camping vol.

's Avonds ben ik gaan eten in Vorden samen met een man die ook op de camping stond en dat was een gezellige avond.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!