Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Vorden - Buurse 76 Km

Na een goede nachtrust weer onderweg mijn eindbestemming zal aan de Duitse grens zijn.

Heerlijk weer en mooie natuur 's middags over de heide gefietst en daar kwam ik een schaapsherder met een schaapskudde tegen, wat een geweldig gezicht als je dat ziet aankomen ik kan daar echt van genieten, hier wat foto's gemaakt en weer verder. Het fietsen in deze omgeving is zo relaxed zoveel rustiger als bij ons in het westen.

's Middags met een kennis gebeld die woont in Haaksbergen het was misschien leuk om even een kop koffie bij hem te drinken, maar hij was niet thuis we hebben afgesproken om morgen zondagochtend elkaar te ontmoeten.

Uiteindelijk ben ik op natuurcamping De Meene terecht gekomen www.demeene.nl dit is ook een klein schalige camping waar ongeveer 9 tenten kunnen staan.

Na het opzetten van mijn tent ben ik naar de Holland/Duitse grens gefietst en heb eerst een paar foto's gemaakt en daarna wat inkopen gedaan bij een grote supermarkt.

Bij terugkomst op de camping tot mijn verbazing waren de 2 dames van de voorgaande nacht op camping de Daske ook hier neer gestreken, we hebben heerlijk aan een campingtafel met nog een stel man en vrouw zitten kletsen over van alles en nog wat maar de hoofdzaak waren wel de fiets vakanties, tot dat dat de man van het stel vertelde dat zij op de fiets naar Santiago geweest zijn en dat werd natuurlijk zeer interessant voor mij veel tips en weetjes van hem mogen horen.

's Avonds gegeten in Duitsland bij restaurant Haarmühle www.haarmuehle.de waar het super druk was maar heerlijk gegeten.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!