Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Buurse - Zutphen 64 Km

's Morgens opgestaan en wat blijkt nu alles nat van de ochtenddauw, eerst maar eens mijn toilet maken en dan kijken of de zon er door wil komen zodat het allemaal nog een beetje wil drogen, maar dat viel niet mee dus van lieverlee de boel maar afgebroken. Om ongeveer 09.00 uur op de fiets naar Haaksbergen alwaar ik een afspraak had bij een kennis om een kop koffie te drinken op de afgesproken tijd gearriveerd. Na een uurtje weer op de fiets om de weg naar Zutphen te vervolgen, na een beetje getob om op de goede weg te komen uiteindelijk toch gelukt. Via Brammelo - Rietmolen - Neede - Borculo - Ruurlo - Vorden - om in Zutphen om 15.00 uur aan te komen. Eerst bij Marian de sleutel halen van de B&B om dan mijn spullen en fiets daar op te bergen en even een lekkere douch te nemen, na dit alles terug naar Marian om daar het bespreken van de schilderijen van de workshop mee te maken. Na alle uitleg nog even foto's maken en afscheid nemen van de mede cursisten zijn we naar de B&B gegaan want Marian wilden zich ook nog even omkleden. De rest van de avond hebben we ons heerlijk laten onder doppelen op een terras met een glas wijn en heerlijk gegeten. Niet te laat zijn we onder de wol gekropen om morgen weer fit op te staan.