Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Zutphen - Tull aan het waal 120 Km

Maandag morgen 07.00 uur klaar maken voor het vertrek uit Zutphen, we kregen het ontbijt op de kamer geserveerd na alles weer op orde te hebben zat ik om 09.00 uur weer op de fiets en Marian ging met de trein naar huis. Het was mooi weer en wist nog niet waar ik zou komen deze dag . Via Voorstonden - Eerbeek - Laag Soeren - naar de postbank hier was het op en neer maar het ging lekker, klimmen en dan weer met een leuk gangetje naar beneden richting Arnhem - Heveadorp - Doorwerth - Renkum - Wageningen - langs de Grebbenberg - naar Rhenen over het Nationale park Utrechtse Heuvelrug langs Elst - Amerongen naar Wijk bij Duurstede om dan 's middags aan te komen op de natuurcamping Fort WKU in Tull aan het Waal waar ik op de heen weg ook gekampeerd had. Het aantal kilometers was boven verwachting ondanks dat er deze dag 800 hoogtemeters gefietst moesten worden. Er moest wel nog gegeten worden dus dacht ik terug naar het restaurant in Schalkwijk maar daar aangekomen had ik geen geluk want het was gesloten toe door naar Culemborg daar heb ik heerlijk buiten zitten eten, toen ik terug was op de Camping had ik er nog even 15 kilometer bij gefietst dus had deze dag 120 kilometer op de teller staan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!