Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Tull aan het Waal - Maassluis 87 Km

Vanmorgen opgestaan met een dikke ochtenddauw dus tent weer kledder nat maar toch maar in gepakt met de wetenschap dat ik vandaag thuis zou komen en dan de boel maar drogen. Langs de lek weer terug aan het fietsen het is altijd een goed gevoel als je langs het water rijd. Op de lekdijk heb je regelmatig stalletjes met fruit te koop heb dan ook een zak peren gekocht dit is lekker fris. In Ammerstol heb ik nog een kennis wonen en mijn gedachte waren om haar misschien te kunnen ontmoeten want ik passeer die plaatsje dus de telefoon ter hand genomen en haar een whatsapp gestuurd maar dat is uiteindelijk niet gelukt dus doen we dat nog wel een andere keer. Het was deze dag wel behoorlijk warm 30 gr. dus veel water drinken en regelmatig wat te eten. Met Marian had ik in Zutphen afgesproken dat ik niet wist wanneer ik thuis zou komen dinsdag of woensdag, maar omdat het maandag zo goed was gelopen kon ik vandaag thuis zijn, bij Vlaardingen heb ik haar gebeld en gevraagd of ze naar de waterweg wilde komen want dan kon ik daar de tent en alle andere spullen nog een keer opzetten zodat het kon drogen, en natuurlijk vond zij dat een goed idee gewapend met een thermosfles koffie kwam zij daar naar toe. Hier hebben we nog een paar uur van het zonnetje genoten en inmiddels was alles keurig droog en kon het weer de verpakking in. Dit was een mooie tocht met600 kilometers op de teller en het kamperen getest met de uitrusting die hiervoor had aangeschaft, mij is goed bevallen en kijk dan ook uit naar de datum van 19 mei 2018 want dat is de datum dat mijn vertrek gepland staat om de reis naar Santiago te maken.

Reacties

Reacties

Sjaak

Mooi man dat verhaal tot nu toe ik ga je volgen en hoop dat je een goede reis gaat maken naam Santiago de la compostela ik hoop dat ik het goed schrijf
Ik wou dat ik met je mee kon want het is een mooi avontuur succes.

Annie Smit

Jacob Willem een goede reis en je ben een kanjer. Ik zal het blijven volgen . Adios.

Annie Smit.

Jacob Willem een goede reis je ben een kanjer, Adios.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!