Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

Laatste repetitieavond

Maandagavond de laatste repetitieavond voor mijn vertrek, deze begon zoals ieder repetitieavond tot in de pauze onze secretaris naar me toe kwam en me melden dat er een stoel op de bok van de dirigent geplaats was en dat ik daar maar even plaats moest nemen.

Eerste reactie was natuurlijk dat dit niet mijn bedoeling was maar daar hadden ze geen boodschap aan, dus neem je plaats op die stoel en natuurlijk ben ik niet eenkennig voor het koor maar met zoiets heeft het wel een ander gevoel. Rietveld en Rietveld hebben een lied gemaakt van 9 coupletten op de melodie falderie - faldera, hierin hebben ze mijn voorbereiding beschreven.

Wat geweldig als je dit mag meemaken dat zoveel mensen met volle inzet voor jou aan het zingen zijn en de muzikanten die de sterren van de hemel speelde.

Na natuurlijk nog even de microfoon ter hand genomen te hebben zijn we weer verder gegaan met het programma van de avond.

Na de repetitie hebben er al veel afscheid genomen en een goede reis gewenst, zaterdag morgen komen er ook nog een onbekend aantal afscheid nemen op de Fenacoliuslaan in Maassluis.

Hartelijk dank voor dit spontane gebaar en hierin kan je weer zien hoe belangrijk sociale saamhorigheid is.

Reacties

Reacties

Nelly

Wat had ik ook hier graag bij geweest. Wat mooi Jacob Willem. Je wordt door een heel koor en nog véél meer lieve mensen. We gaan je op de voet volgen.
Lieve groet Nelly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!