Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

22e reisdag

Hallo allemaal hier uit het wisselvallige Jaca temperatuur is goed maar zon opgevolgd door bewolking en zo af en toe een buitje.

Vanmorgen om 07.15 uur opgestaan het ritme zit er nog wel een beetje in maar lekker rustig al mijn dingen gedaan om om 09.00 uur het ontbijt te doen.

Na het ontbijt ben ik even de tassen aan het om pakken gegaan omdat Nelly en Jacques een gedeelte van mijn bagage mee terug nemen naar Holland. Er is namelijk in Spanje meer dan voldoende mogelijkheid om een slaapplaats te vinden en campings is moeilijker daarom heb ik gezin om die spullen allemaal mee te slepen.

Daarna ben ik samen met Mariëtte naar de citadel geweest en daar een rondleiding gehad, het is keurig netjes verzorgd en het was er erg rustig dus op het gemak rond kijken.

Na de Citadel maar even wat drinken en uiteindelijk ook maar gegeten want het was inmiddels wel al middag geworden.

Nelly en Jacques hebben geappt dat ze er ongeveer 14.30 uur zouden zijn en dat klopte aardig. Na de ontmoeting zijn we naar een terras gegaan om de belevenissen uit te wisselen, ik moet zeggen dat bracht wel wat emoties te weeg. Na een 1,5 uur zijn we terug gegaan naar het hotel zodat Nelly en Jacques even hun kamer konden betreden.

Straks gaan we met z,n viertjes eten en maken we er hopelijk een gezellige avond van.

Dit was voor vandaag alle een fijne avond en tot morgen.

Reacties

Reacties

Nelly de Voogd

Ha Topper. Leuk om je nu in het echt te zien. Ik moest me een partij knuffels geven. Sowieso van je vrouwtje die maar wat graag in mijn slippers had gestaan. Daarnaast van minstens een half koor. Ik heb rustig aan gedaan want anders blijft er helemáál niks van je over. Wat is het fijn om te horen dat je je wel degelijk een pelgrim voelt. Sommige dingen die je ervaart zijn ook wel heel bijzonder. Dit is een heel mooie en bijzondere ervaring voor jou , die zeker je leven lang zal bijblijven. Strakjes gaan we gezellig eten en hopen we nog meer van je verhalen te horen. Na morgen laten we je met een heel goed gevoel en een gerust hart je je pelgrimstocht voortzetten.

Cor en Nel

Wat leuk dat Nelly en Jacques nu bij je zijn
Wij wensen jullie een hele gezellige avond met elkaar!!
Lieve groetjes van Cor en Nel.

Tante Corrie en oom Henk

Ha Jacob Willem . Wat heb jij een leuke maar ook emotionele dag , geniet van de avond met elkaar .wat gezellig voor je . Groetjes van ons ??

Rien Nieuwstraten

Je hebt een fijne dag om tot rust te komen en om bekenden te ontmoeten. Dat doet vast wat met na drie weken reizen. Een goed weekend en doe veel energie op in lichaam en geest voor de volgende slotetappes van je pelgrimstocht.

Cees Ponse

Gezellig om weer even weer bekende te spreken lekker hoor een hele fijne weekend.
Groetjes Cees en Nelie

Jacoline

Ben ik nou in de war of ken ik Nelly en Jacques niet! Hebben die ook deze rit gefietst? En wat gaat Mariëtte doen. Gaat ze nog verder met je mee of gaat ze naar huis?

Sabine Pronk

Oh wat leuk om elkaar daar te ontmoeten.Gezellige avond nog.Groetjes Sabine

Rita

Wat is dat leuk voor je Jacob Willem ,eet smakelijk en een hele gezellige avond met elkaar!Groetjes aan jullie allen.

Martha

Wat fijn dat jullie erkaar hebben ontmoet Nelly en Jacque lieve groetjes en geniet even van elkaar ik zal ook blij zijn om iedereen weer terug te zien maaarrrr nog ff geduld goeie reis allemaal gr Martha en Frits.

Bea

Ja, dat geloof ik! Dat wanneer je dan ineens bekende ziet dat het emotioneel wordt. Je bent ook al 3 weken alleen op pad en doet zoveel indrukken op. Ook goed om even je rust te nemen. En mooi dat je een deel van je spullen af kan geven. Scheelt weer in gewicht. Morgen nog even genieten van dat mooie stadje.

piet en ria rietveld

heel veel plezier met zijn vieren en geniet er maar van

Cor N.

Geniet ervan en maak er een mooie avond van.

TANTERIET

HALLO JACOB WILLEM WAT FIJN VOOR JOU OM ZO EVEN TE KUNNEN PRATEN MET VRIENDEN DAT GEEFT WEER MOED OM VERDER TE GAAN GENIET NOG VAN EEN VRIJE DAG EN BEGIN WEER MET FRISSE MOED LIEVE GROETEN TANTE RIET

Joop

Mooi ik lees alles hier in Griekenland Jacob Willem prachtig verhaal en al zover.
Gr. Joop

riet de brabander

Nou Jacob heb net je verslag met veel intresse gehoord fijn hoor ik wens je alle goeds en blijf je volgen vanuit Naaldwijk groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!