Jacob Willem op reis naar Santiago de Compostela

23e Reisdag

Na een gezellige avond gisteren vanmorgen om 07.00 uur opgestaan omdat Nelly en Jacques om 08.00 uur wilden ontbijten om op tijd weer te vertrekken.

Nadat we de auto uit de parkeergarage van het hotel gehaald te hebben de bagage wat wij wilden meegeven ingeladen.

En dan komt toch het moment van afscheid nemen er weer aan.

Nadat Nelly en Jacques weg waren zijn we samen maar even naar het stadje gelopen wat rond gelopen, een kop koffie gedronken en wat boodschappen gedaan alvast voor morgen.

Het weer is triest enorme buien maar dit was de voorspelling en ook de reden dat ik voor 3 overnachting geboekt hebt.

Vanavond nog een keer samen uit eten en dan een goeie nacht maken om morgen weer onroute te gaan.

Allemaal een prettige avond en tot morgen.

Geert ter Beek

Succes voor morgen en maar hopen op beter weer. Maar het is op een hoop plaatsen in het zuiden slecht wij hebben in Kroatië ook al een paar stevige regen en onweersbuien gehad. Maar het kan ook nog heel heet worden Jacob dus succes.

Joop Kortekaas

Jacob-Willem. Afscheid nemen doet pijn. De auto met dierbaren rijdt weg en er blijft een leegte achter. Ik zie het voor me. Morgen weer lekker fietsen, eventueel in de regen. Dan kan je je hoofd weer leeg maken. Dat geeft verlichting en je fiets is al zo'n 4 kilo lichter dus dat werkt dubbel op. Je kwam uit een rustig gebied met elke dag één of twee ontmoetingen. Je komt nu in het land van Jeroen Bosch met elke dag 100 of 200 ontmoetingen. Het verschil kan niet groter zijn maar je gaat elke nacht op een lekker bed liggen. Geniet er van. Zorg dat je oordoppen hebt! Je broeder pelgrim Joop

Nelly de Voogd

Het was heel fijn om je even te kunnen zien Jacob Willem al had ik het Marian duizend keer liever gegund. We hebben heerlijk bijgepraat, lekker gegeten, zijn stronddoorwater nat geregend en vanmorgen na een heerlijk ontbijt moesten we weer afscheid nemen. Wij gaan naar huis en onze kinderen en jij gaat verder om je pelgrimsreis af te maken. Het gaat je, als er geen gekke dingen gebeuren, absoluut lukken. Hele mooie dagen nog met je grote vriend de fiets. We blijven je natuurlijk volgen. Lieve groet van ons. ?

Elly en Feits.

Wat ontzettend leuk van nelly.
Nu wachten op Marian
Heel veel succes.
Je gaat het redden.
Groetjes Elly en Feits.

Henny van Esch

Wat leuk Jacob dat Nelly en Jacques er zijn en wat heb je al een hoop meegemaakt prachtige natuur onderweg, we blijven jou volgen zo leuk ,groetjes ook van Leen.

Bert Houweling

Succes voor morgen toegewenst. Ik zit nu bij Saintes en heb ook een geweld aan donder/bliksem en regen over me heen gehad. Goede beslissing dus van je om voor 3 dgn te boeken.
Bon Camino

Petra

Vandaag weer even bij zitten lezen. Wat een verhalen en wat ga je goed.
Leuk dat je iedere keer toch weer gezelschap treft.
Goede reis verder.

Tante riet

Jacob Willem een goede 24 ste dag en nieuwe indrukken en verhalen tot Maandag. Groeten tante riet

teun en hen

hoi hoi
wat een gezelligheid dat je vrienden je op komen zoeken .
maar het afscheid doet dan zeer [kan ik heel goed voelen ]
nou vandaag weer op de fiets in ieder geval een stuk lichter
toi toi

piet en ria rietveld

leuk dat je Nelly en Jaques heb ontmoet en dat jullie het zo gezellig hadden verder wensen wij jou nog een goede reis